Wydobywaj wiedzę z danych i podejmuj lepsze decyzje
Surowe dane nie wystarczą. Aby lepiej zrozumieć swój biznes i móc go ulepszać, potrzebujesz właściwych odpowiedzi na konkretne pytania. Wiemy, jak wdrażać systemy, które znajdują takie odpowiedzi w dużych zbiorach danych. Tak właśnie działa uczenie maszynowe (ang. Machine Learning).
Technologie sztucznej inteligencji mają na celu odtworzenie lub przekroczenie możliwości systemów obliczeniowych, które są ogólnie uważane za inteligentne, jeśli są wykonywane przez człowieka. Wiele firm korzysta z technologii sztucznej inteligencji, aby obniżyć koszty operacyjne, zwiększyć wydajność, zwiększyć przychody i poprawić jakość obsługi klienta.
Korzystaj z wglądu, aby przewidywać preferencje klientów i oferować im lepszą, spersonalizowaną obsługę
Wraz z rozwojem Twojej firmy zwiększa się również ilość otaczających ją danych. Ponieważ jednak ilość danych przekracza możliwości zrozumienia ich przez ludzi, możemy wykorzystać uczenie maszynowe do uczenia się na podstawie tych danych i zmian w danych w celu uzyskania cennych spostrzeżeń.
Jeszcze nie tak dawno wykorzystanie uczenia maszynowego uważano za nowatorskie. Obecnie szybko staje się oczekiwaną funkcją. Tak jak oczekujemy, że firmy będą miały działające strony internetowe, nadejdzie czas, kiedy będzie się oczekiwać, że technologia będzie spersonalizowana, wnikliwa i samokorygująca.
Nie zostawaj w tyle za innymi firmami i dowiedz się już dziś, jak sztuczna inteligencja może pomóc w Twoim biznesie!
Przetwarzanie języka naturalnego to podkategoria technologii sztucznej inteligencji, która pozwala maszynie rozpoznawać i rozszyfrowywać niuanse ludzkiego języka. Organizuje nieustrukturyzowane dane, analizując je pod kątem trafności, różnic w pisowni, korelacji i znaczenia semantycznego. Próbuje zrozumieć różne leksykony, składnie gramatyczne oraz relacje między słowami i wyrażeniami, tak jak robi to człowiek.
Technologie przetwarzania języka naturalnego obejmują:
i wiele więcej.
Systemy rekomendacji oparte na uczeniu maszynowym to potężne silniki wykorzystujące algorytmy uczenia maszynowego do segmentowania klientów na podstawie ich danych użytkownika i wzorców zachowań (takich jak historia zakupów i przeglądania, polubienia lub recenzje) oraz kierowania do nich spersonalizowanych sugestii dotyczących produktów i treści.
Systemy rekomendacji pomagają odtworzyć obsługę klienta w sklepie i spersonalizowane zakupy oferowane przez prawdziwego sprzedawcę, który zapewnia niezdecydowanemu nabywcy fachowe wskazówki w środowisku wirtualnym.
Korzyści z systemów rekomendacji:
Możemy zapewnić różne formy współpracy. Możemy pracować jako rozszerzenie Twojego zespołu lub wziąć cały projekt.
Nasi wysoko wykwalifikowani pracownicy obejmują szeroki zakres możliwości. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz komponentów AI do swojej aplikacji, czy innych niż AI, możemy się tym zająć.
Możemy budować całe „ekosystemy” aplikacji.
Ponad dziesięcioletnie doświadczenie w e-commerce i różnych innych obszarach biznesowych pomaga nam lepiej zrozumieć Twoją dziedzinę i odpowiedzieć na Twoje potrzeby.
Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać