Baza wiedzy
Zyskaj nową wiedzę możliwą do wykorzystania w Twoich projektach
E-booki
Personalizacja w e-commerce B2B
Badania pokazują wzrost przychodów o 20-40% dla firm stosujących personalizację na każdym etapie customer journey. Nie pozwól, by Twoja konkurencja skorzystała z tych możliwości przed Tobą!
Funkcje platform B2B, które sprzedają
Zwiększ efektywność sprzedaży o 20% i zmniejsz koszty obsługi zamówień o połowę dzięki inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych.
Materiały
Twój ulubiony sklep internetowy już offline! Co to jest PWA dla branży e-commerce?
Artykuł autorstwa MIchała Zabielskiego na temat PWA w branży ecommerce
Porażki w świecie IT
Wypowiedź Michała Zabielskiego, założyciela Endory, dla portali Forbes oraz Onet
W razie konfliktu Rosji z NATO to tam nastąpi pierwsze starcie. Polski biznes szykuje się na walkę w cyberprzestrzeni
Opinia Michała Zabielskiego, założyciela Endora, na temat cyberbezpieczeństwa w kontekście e-commerce w magazynie Forbes.
Od Wróżbity Macieja do Jeffa Bezosa, czyli intuicja kontra dane przy budowaniu Start-up’u
Prelekcja w ramach projektu Odkrycie Rynku, która odbyła się 26.11.2024 roku w budynku głównym Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie
Artykuł dotyczący wykorzystania AI w organizacji
Artykuł dotyczący wykorzystania AI w organizacji autorstwa Michała Zabielskiego, założyciela Endora
Smartfony już rządzą. Co Polacy kupują przez aplikacje mobilne?
Opinia dla Rzeczypospolitej na temat sektora m-commerce.
Four Ways to Stay Cyber-safe During the Festive Season
Opinia Michała Zabielskiego, w serwisie DigitNews dotycząca bezpiecznych e-zakupów w okresie świątecznym
Zintegrowane narzędzia, czyli MŚP a cyfryzacja
Artykuł dla Gazety Finansowej w ich Poradniku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, dotyczący stanu cyfryzacji MŚP i tego jak sobie z nią radzą
Kradzież w pracy? Coraz częściej kradniemy po prostu czas
Opinia Michała Zabielskiego w Gazecie Wyborczej dotycząca tematu pracy zdalnej
Dlaczego Shopee nie poradziło sobie w Polsce?
Opinia dla wirtualnemedia.pl dotycząca powodów porażki Shopee
Blog
Brak aktualizacji CMS – ryzyko, które może zniszczyć Twoją platformę sprzedażową
W świecie e-commerce decyzje techniczne mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo, rozwój i stabilność biznesu. Jednym z najczęściej bagatelizowanych zagrożeń jest brak regularnych aktualizacji systemu CMS (Magento, Shopware, Sylius, WooCommerce czy dedykowanych rozwiązań). Wbrew pozorom, to nie tylko kwestia IT – to realne ryzyko biznesowe, które może kosztować firmę znacznie więcej niż wdrożenie poprawek. Dlaczego firmy…
Jaki silnik sklepowy wybrać, by zawojować rynek?
Wybór odpowiedniego silnika dla sklepu internetowego to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na sukcesie całego przedsięwzięcia. Pytanie, czy postawić na rozwiązanie typu SaaS, open-source, czy może na w pełni dedykowaną platformę, spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Poniższy tekst pomoże Ci zrozumieć, jakie kryteria wziąć pod uwagę, aby podjąć świadomą i strategiczną decyzję.…
Buduj rozwiązania pod procesy biznesowe firmy – nie na odwrót!
W zeszłym roku mieliśmy okazję przejąć projekt po poprzednim wykonawcy, z którym przyszedł do nas Klient. To, co jednak przelało czarę goryczy to inny incydent… Klient poprosił wykonawcę o zbudowanie kalkulatora dla ich usługi, na bazie którego generowana była oferta dla użytkownika systemu. Dzięki temu użytkownik zatwierdzał tylko ofertę, która mogła być przetwarzana dalej we…
Ekspansja zagraniczna e-commerce – jak przygotować firmę na podbój nowych rynków?
Rynek e-commerce w Polsce, choć wciąż dynamiczny, dla wielu firm staje się zbyt ciasny. Naturalnym krokiem w rozwoju staje się więc ekspansja zagraniczna, czyli tzw. cross-border. Wizja zdobycia klientów w Niemczech, Czechach czy we Włoszech jest niezwykle kusząca i obiecuje zwielokrotnienie przychodów. Jednak, podobnie jak przy wdrażaniu innowacji technologicznych, pośpiech i działanie oparte na przypuszczeniach…