Baza wiedzy

Zyskaj nową wiedzę możliwą do wykorzystania w Twoich projektach

E-booki

Personalizacja w e-commerce B2B

Badania pokazują wzrost przychodów o 20-40% dla firm stosujących personalizację na każdym etapie customer journey. Nie pozwól, by Twoja konkurencja skorzystała z tych możliwości przed Tobą!
Przejdź do materiału

Funkcje platform B2B, które sprzedają

Zwiększ efektywność sprzedaży o 20% i zmniejsz koszty obsługi zamówień o połowę dzięki inteligentnej automatyzacji procesów biznesowych.
Przejdź do materiału

Manufaktura E-commerce – Podcast Michała Zabielskiego

Słuchaj, jak e-commerce B2B staje się prostszy, skuteczniejszy i bardziej ludzki.

Manufaktura E-commerce to miejsce, w którym Michał Zabielski – założyciel ENDORY , praktyk z ponad 10-letnim doświadczeniem na styku biznesu i technologii – dzieli się wiedzą, inspiracjami i konkretnymi rozwiązaniami dla firm działających w e-commerce B2B. Podcast powstał z myślą o tych, którzy chcą rozwijać swój biznes online mądrze, efektywnie i z wykorzystaniem najnowszych trendów oraz narzędzi.
 
„Jeśli szukasz praktycznych porad, inspiracji i chcesz przenieść swoje działania w Internecie na wyższy poziom – jesteś w dobrym miejscu.”
Michał Zabielski
Posłuchaj podcastu na:

Materiały

Porażki w świecie IT

Wypowiedź Michała Zabielskiego, założyciela Endory, dla portali Forbes oraz Onet
Przejdź do materiału

W razie konfliktu Rosji z NATO to tam nastąpi pierwsze starcie. Polski biznes szykuje się na walkę w cyberprzestrzeni

Opinia Michała Zabielskiego, założyciela Endora, na temat cyberbezpieczeństwa w kontekście e-commerce w magazynie Forbes.
Przejdź do materiału

Od Wróżbity Macieja do Jeffa Bezosa, czyli intuicja kontra dane przy budowaniu Start-up’u

Prelekcja w ramach projektu Odkrycie Rynku, która odbyła się 26.11.2024 roku w budynku głównym Szkoły Głównej Handlowej (SGH) w Warszawie
Przejdź do materiału

Artykuł dotyczący wykorzystania AI w organizacji

Artykuł dotyczący wykorzystania AI w organizacji autorstwa Michała Zabielskiego, założyciela Endora
Przejdź do materiału

Four Ways to Stay Cyber-safe During the Festive Season

Opinia Michała Zabielskiego, w serwisie DigitNews dotycząca bezpiecznych e-zakupów w okresie świątecznym
Przejdź do materiału

Zintegrowane narzędzia, czyli MŚP a cyfryzacja

Artykuł dla Gazety Finansowej w ich Poradniku dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, dotyczący stanu cyfryzacji MŚP i tego jak sobie z nią radzą
Przejdź do materiału

Kradzież w pracy? Coraz częściej kradniemy po prostu czas

Opinia Michała Zabielskiego w Gazecie Wyborczej dotycząca tematu pracy zdalnej
Przejdź do materiału

Dlaczego Shopee nie poradziło sobie w Polsce?

Opinia dla wirtualnemedia.pl dotycząca powodów porażki Shopee
Przejdź do materiału

Blog

Brak aktualizacji CMS – ryzyko, które może zniszczyć Twoją platformę sprzedażową

W świecie e-commerce decyzje techniczne mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo, rozwój i stabilność biznesu. Jednym z najczęściej bagatelizowanych zagrożeń jest brak regularnych aktualizacji systemu CMS (Magento, Shopware, Sylius, WooCommerce czy dedykowanych rozwiązań). Wbrew pozorom, to nie tylko kwestia IT – to realne ryzyko biznesowe, które może kosztować firmę znacznie więcej niż wdrożenie poprawek. Dlaczego firmy…
Przejdź do materiału

Kompetencje i praktyki skutecznego Project Managera IT – jak wybrać najlepszego opiekuna dla Twojej platfromy sprzedażowej?

Dowiedz się, jakie cechy, umiejętności i praktyki powinien posiadać dobry Project Manager dla platform sprzedażowych B2B. Sprawdź checklistę, poznaj kluczowe kompetencje i dowiedz się, jak skutecznie prowadzić projekty IT w e-commerce i integracjach systemowych.
Przejdź do materiału

Jaki silnik sklepowy wybrać, by zawojować rynek?

Wybór odpowiedniego silnika dla sklepu internetowego to jedna z kluczowych decyzji, która może zaważyć na sukcesie całego przedsięwzięcia. Pytanie, czy postawić na rozwiązanie typu SaaS, open-source, czy może na w pełni dedykowaną platformę, spędza sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Poniższy tekst pomoże Ci zrozumieć, jakie kryteria wziąć pod uwagę, aby podjąć świadomą i strategiczną decyzję.…
Przejdź do materiału

Buduj rozwiązania pod procesy biznesowe firmy – nie na odwrót!

W zeszłym roku mieliśmy okazję przejąć projekt po poprzednim wykonawcy, z którym przyszedł do nas Klient. To, co jednak przelało czarę goryczy to inny incydent… Klient poprosił wykonawcę o zbudowanie kalkulatora dla ich usługi, na bazie którego generowana była oferta dla użytkownika systemu. Dzięki temu użytkownik zatwierdzał tylko ofertę, która mogła być przetwarzana dalej we…
Przejdź do materiału

Ekspansja zagraniczna e-commerce – jak przygotować firmę na podbój nowych rynków?

Rynek e-commerce w Polsce, choć wciąż dynamiczny, dla wielu firm staje się zbyt ciasny. Naturalnym krokiem w rozwoju staje się więc ekspansja zagraniczna, czyli tzw. cross-border. Wizja zdobycia klientów w Niemczech, Czechach czy we Włoszech jest niezwykle kusząca i obiecuje zwielokrotnienie przychodów. Jednak, podobnie jak przy wdrażaniu innowacji technologicznych, pośpiech i działanie oparte na przypuszczeniach…
Przejdź do materiału

Red Flags – Najważniejsze sygnały ostrzegawcze przy wdrażaniu platform sprzedażowych B2B

Praktyczny przewodnik po najważniejszych red flagach we współpracy z partnerem technologicznym. Dowiedz się, jak chronić swój projekt IT przed opóźnieniami, konfliktami i innymi zagrożeniami.
Przejdź do materiału
Brzmi interesująco?

Jesteśmy chętni do pomocy.

Skontaktuj się z nami