Według Statisty od 2019 do 2021 roku nastąpił wzrost liczby nowych sklepów internetowych o ponad 13,7%. Dodatkowo wzrost liczby nowych klientów plasuje się na poziomie 11,5%. Mając to na uwadze, wydaje się, że konkurencja rynkowa w obszarze e-commerce rośnie z roku na rok, co skutkuje znacznie trudniejszym sposobem na pozyskanie większej liczby klientów do naszego biznesu.

W takiej sytuacji posiadanie sklepu internetowego z wysokiej jakości obsługą, bardzo dobrym designem UX i oprogramowaniem dobrze dopasowanym do Twoich procesów biznesowych jest niezbędne, aby stać się liderem w swojej dziedzinie.

I to jest kontekst, w którym wkraczamy my 🙂

Dlaczego powinienem zapewnić dedykowany sklep internetowy dla mojej firmy?

Korzystanie z rozwiązania Software-as-a-Service (SaaS) dla Twojego sklepu internetowego jest dobrym punktem wyjścia do sprawdzenia, czy Twoja strategia sprzedaży jest akceptowana przez rynek – to również zalecamy. Ale jeśli chcesz pójść dalej ze swoim biznesem, zauważysz wiele ograniczeń aplikacji generycznej. Ponieważ rozszerzenie tego rodzaju oprogramowania jest niezwykle trudne, lepiej zainwestować w dedykowany sklep internetowy, który daje następujące korzyści:

  • dostosowanie dokładnie do swojego procesu biznesowego
  • dedykowany frontend sklepu
  • narzędzia analityczne, które pozwalają śledzić dowolną część witryny

i wiele więcej.

Co robimy, aby Twój sklep był wyjątkowy?

  1. Rozmowa rozpoznawcza – jako pierwszy krok przeprowadzamy krótką rozmowę rozpoznawczą, która trwa do 30 minut, aby poznać kontekst Twojej firmy. Jeśli domena biznesowa lub projekt wydaje się być złożony, rekomendujemy zorganizowanie warsztatów, aby lepiej poznać procesy zachodzące w Twojej firmie.
  2. Oferta podstawowa – po rozmowie telefonicznej i warsztatach mamy wystarczająco dużo informacji, aby przygotować optymalny zestaw rozwiązań uwzględniający Twoje potrzeby biznesowe i grupę docelową. Czasami jest to całe wdrożenie sklepu, czasami jest to zestaw funkcji, które rozszerzają obecnie stosowane podejście.
  3. Planowanie projektu – wspólnie z Państwem dzielimy cały projekt na etapy i ustalamy zasady dalszej pracy.
  4. Projektowanie motywu sklepu – nasz zespół UI/UX przygotowuje layout sklepu, biorąc pod uwagę branding Twojej firmy, ekosystem i nasze doświadczenie w obszarze e-commerce.
  5. Budowanie integracji z ekosystemem biznesowym i technologicznym – w większości przypadków Twój sklep nie żyje w izolacji, ale łączy się z wieloma innymi usługami. Niezawodna integracja z nimi jest niezbędna do efektywnej obsługi procesu sprzedaży.
  6. Implementacja logiki biznesowej sklepu – wszystko, czego nie zapewnia wybrany silnik sklepu, realizujemy z uwzględnieniem wszelkich szczegółów Twoich procesów biznesowych.
  7. Wdrożenie analityki internetowej — informacje o klientach są kluczowe, aby zapewnić im wyjątkową obsługę klienta i doświadczenie użytkownika. To także źródło informacji o rynku i sposobie działania Twoich klientów. Aby spełnić tę potrzebę, konfigurujemy i wdrażamy narzędzia analityczne, które dostarczają tych danych.

Jak pracujemy podczas wdrażania sklepu?

Najpierw dzielimy projekty na zestaw iteracji. Po każdej iteracji dostarczamy niewielką część ostatecznego rozwiązania – dzięki temu możemy szybko zebrać od Ciebie informację zwrotną i dostosować wdrożoną część do Twoich potrzeb.

Jeśli ten mały przyrost wystarczy, integrujemy go z resztą wdrożonego rozwiązania i udostępniamy ponownie w celu zebrania opinii.

Cały proces jest powtarzany iteracja po iteracji, aż całe rozwiązanie będzie gotowe do użycia.

Następnie wdrażamy go w docelowym środowisku produkcyjnym.

Możesz przeczytać więcej o tym procesie na stronie Jak działamy?

Jakich narzędzi używamy?

Aby osiągnąć Twoje cele, korzystamy z popularnych silników sklepowych, które są wykorzystywane w tysiącach projektów na całym świecie. Dzięki temu upewniamy się, że podstawowe koncepcje są realizowane poprawnie, a my możemy skupić się na niestandardowej logice. Takie podejście zmniejsza koszt wdrożenia finalnego rozwiązania i zapewnia większą niezawodność wdrożonego sklepu.

Wykorzystywane przez nas silniki sklepowe to:

  • Magento
  • Sylius
  • Shopware
  • WooCommerce

Nasz obszar specjalizacji obejmuje

  • Dedykowane motywy sklepu
  • Implementacja funkcjonalności PWA (Progressive Web Apps) w sklepach internetowych
  • Wdrażanie platform marketplace
  • Tworzenie dedykowanych wtyczek dla platform internetowych takich jak Magento, Shopware, Sylius, WooCommerce
  • Integracja sklepów z zewnętrznymi systemami typu PIM, CRM, ERP, automatyzacja marketingu itp.
  • Realizacja sprzedaży w modelu abonamentowym

Zainteresowany własną platformą sprzedażową?

Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.