Niezależnie od tego, czy stawiasz pierwsze kroki w biznesie internetowym, czy działasz od lat, chcesz usprawnić procesy i zwiększyć sprzedaż – służymy naszym doświadczeniem. Chętnie dzielimy się wiedzą zdobytą przez lata pracy z firmami e‑commerce działającymi na różną skalę.

Nie tylko pomożemy Ci odnaleźć się w gąszczu narzędzi analitycznych i mnogości ich konfiguracji, ale również zaproponujemy Ci dedykowane rozwiązania dopasowane do Twoich potrzeb, które usprawnią proces zbierania danych o stanie Twojej strony internetowej lub sklepu .

Nasz obszar specjalizacji obejmuje

  • Projektowanie skalowalnej architektury systemu e-commerce
  • Analizę biznesową procesów firmowych i znajdowanie obszarów do ich automatyzacji za pomocą oprogramowania
  • Optymalizację obecnie opracowywanych rozwiązań w celu przygotowania ich do większej skali
  • Optymalizację obecnie stosowanych rozwiązań pod kątem wydajności
  • Migrację strony z Google Universal Analytics do Google Analytics 4
  • Przygotowanie strategii gromadzenia danych dla Twojej strony internetowej
  • Implementację kokpitów analitycznych w oparciu o zdefiniowane KPI (Key Performance Indicators)
  • Implementację dedykowanych narzędzi Web Analytics (takich jak MergeBit Analyzer) w celu dokładniejszego zbierania danych

Zainteresowany współpracą?

Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.