Aplikacja do śledzenia czasu pracy oraz zarządzania budżetem i projektami

Info

  • Zakres prac: Projektowanie UX, Implementacja, Wdrożenie i utrzymanie, Landing Page
  • Wykorzystane technologie: Vue.js, Symfony, Firebase Hosting, Google Cloud Platform, Vite, React Native, Browser Extension
  • Kraj: Polska
  • Czas trwania: Trwający (od 01.2020 roku)

O Kliencie

Naszym Klientem jest firma wydzielona z naszej organizacji, która powstała ze względu na rozwinięcie się produktu cyfrowego budowanego przez nas. Obecnie jest to czteroosobowy zespół, którego celem jest dostarczanie rozwiązania pomagającego w optymalizacji działania organizacji projektowych. Jest to możliwe poprzez możliwość monitorowania aktywności pracowników, śledzenia budżetów projektowych oraz alertów i raportów pozwalających na szybkie reagowanie na zmiany w projekcie.

Problem Klienta

W wyniku prowadzenia firmy projektowej wytwarzającej oprogramowanie, pojawiła się u nas potrzeba monitorowania kosztów i zysków w firmie, by w sposób świadomy móc kierować jej rozwojem. Chodziło tutaj zarówno o koszty osobowe jak i projektowe.

Ponieważ zarząd składał się z jednego właściciela, sprawdzanie tego na bieżąco wraz z innymi obowiązkami prowadzenia działalności było dość uciążliwe. Z tego powodu konieczne było zapewnienie narzędzia, które będzie informowało, gdy pojawia się jakieś ryzyko projektowe lub finansowe na horyzoncie, by móc wtedy problem rozwiązać.

Aplikacja do zarządzania projektami

Propozycja rozwiązania

Po wykonaniu warsztatów z badania potrzeb doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy oprogramowania, które pozwoli nam zautomatyzować procesy adresujące wspomniane wcześniej problemy. Tak właśnie powstał Timemize.

Napisany w całości przez nas, oparty o framework Symfony od strony backendu oraz Vue,js od strony frontendu. Produkt zawiera takie moduły jak: 

Na potrzeby aplikacji zaprojektowaliśmy również Landing Page korzystając z narzędzia WordPress.

Osiągnięte rezultaty

Rozwiązanie, poza tym że jest wykorzystywane aktywnie wewnątrz naszej organizacji, znalazło zastosowanie w innych firmach zajmujących się wytwarzaniem oprogramowania. Obecnie rozszerzamy obszar obsługi o firmy z branży prawniczej, budowlanej i wirtualnej asysty. Szybkie i efektywne wdrożenie pozwoliło zwalidować potrzebę rynkową i założenia biznesowe, co dało możliwość uruchomienia kolejnego obszaru współpracy z Klientami.

Aplikacja do zarządzania projektami i śledzenie czasu pracy i budżetu

Zainteresowany podobnym projektem?

Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.