Info

  • Zakres prac: Projektowanie UX, Implementacja, Wdrożenie i utrzymanie, Landing Page
  • Wykorzystane technologie: Vue.js, Symfony, Firebase Hosting, Google Cloud Platform, Vite, React Native, Browser Extension

O Kliencie

Naszym Klientem jest firma wydzielona z naszej organizacji, która powstała ze względu na rozwinięcie się produktu cyfrowego budowanego przez nas. Obecnie jest to czteroosobowy zespół, którego celem jest dostarczanie rozwiązania pomagającego w optymalizacji działania organizacji projektowych. Jest to możliwe poprzez możliwość monitorowania aktywności pracowników, śledzenia budżetów projektowych oraz alertów i raportów pozwalających na szybkie reagowanie na zmiany w projekcie.

Problem Klienta

W wyniku prowadzenia firmy projektowej wytwarzającej oprogramowanie, pojawiła się u nas potrzeba monitorowania kosztów i zysków w firmie, by w sposób świadomy móc kierować jej rozwojem. Chodziło tutaj zarówno o koszty osobowe jak i projektowe.

Ponieważ zarząd składał się z jednego właściciela, sprawdzanie tego na bieżąco wraz z innymi obowiązkami prowadzenia działalności było dość uciążliwe. Z tego powodu konieczne było zapewnienie narzędzia, które będzie informowało, gdy pojawia się jakieś ryzyko projektowe lub finansowe na horyzoncie, by móc wtedy problem rozwiązać.

Propozycja rozwiązania

Po wykonaniu warsztatów z badania potrzeb doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy oprogramowania, które pozwoli nam zautomatyzować procesy adresujące wspomniane wcześniej problemy. Tak właśnie powstał Timemize.

Napisany w całości przez nas, oparty o framework Symfony od strony backendu oraz Vue,js od strony frontendu. Produkt zawiera takie moduły jak: 

Na potrzeby aplikacji zaprojektowaliśmy również Landing Page korzystając z narzędzia WordPress.

Osiągnięte rezultaty

Rozwiązanie, poza tym że jest wykorzystywane aktywnie wewnątrz naszej organizacji, znalazło zastosowanie w innych firmach zajmujących się wytwarzaniem oprogramowania. Obecnie rozszerzamy obszar obsługi o firmy z branży prawniczej, budowlanej i wirtualnej asysty. Szybkie i efektywne wdrożenie pozwoliło zwalidować potrzebę rynkową i założenia biznesowe, co dało możliwość uruchomienia kolejnego obszaru współpracy z Klientami.

Zainteresowany podobnym projektem?

Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.