Firma od 2018 roku oferuje różnego rodzaju opcje finansowania pojazdów. W swoim działaniu cechuje się wysoką elastycznością i dopasowaniem do potrzeb Klientów.
Jako duży partner zamawiający floty, daje możliwość zapewnienia Klientowi atrakcyjne warunki finansowania, co jest jego główną przewagą na tle konkurencji, zyskując sympatię coraz większej rzeczy odbiorców.
Problem Klienta
W wyniku analizy rynku i badania informacji zwrotnej od swoich Klientów, właściciele Fleet Agency zidentyfikowali, że obecna marka nie jest komunikowana zgodnie z intencją dla części grupy docelowej. Doszli do wniosku, że zmiana nazwy firmy na polskojęzyczną pozwoli na podkreślenie ich lokalnej tożsamości.
Opisana potrzeba sprowokowała firmę do pogłębienia analizy marketingowej i doświadczenia użytkownika na istniejącej platformie sprzedażowej online. Rezultatem tak przeprowadzonych działań była decyzja o przeprowadzeniu rebrandingu oraz redesignu istniejącego serwisu.
Co więcej, ze względu na kontekst biznesowy, czas jego realizacji był mocno ograniczony – w ciągu miesiąca Klient musiał zakomunikować swojej grupie docelowej nową markę wraz z platformą.
Propozycja rozwiązania
Po przeprowadzeniu z nami warsztatów z analizy potrzeb, określony został następujący plan działania:
Zbudowanie makiet UX/UI zgodnych z nowymi wytycznymi dotyczącymi marki i Design Systemu
Zaprojektowanie procesu migracji SEO ze starej platformy na nową, by po przeniesieniu nie utracić obecnie wypracowanego ruchu organicznego
Zbudowanie nowego szablonu graficznego platformy na bazie makiet UX/UI
Proces migracji SEO odbywał się równolegle do budowy makiet, gdy tylko pierwsza wersja makiet potwierdziła finalną strukturę strony. To zrównoleglenie prac było kluczowe do dopełnienia założonego terminu.
Akceptacja makiet odbywała się w modelu przyrostowym partiami – dzięki temu mając już zaakceptowane makiety strony głównej, mogliśmy przystąpić do jej implementacji mimo trwającej akceptacji pozostałych widoków.
Takie podejście nie byłoby możliwe, gdyby nie wysoki poziom komunikacji między stronami zaangażowanymi w proces. Kontakt z Klientem był bardzo częsty, a nasz Project Manager na bieżąco komunikował stan prac oraz pozyskiwał informacje niezbędne dla specjalistów, by Ci mogli pracować bez większych przestojów.
Funkcje dostarczane były partiami, które były testowane a następnie akceptowane przez Klienta. Dzięki takiemu podejściu mogliśmy szybko dostarczać zaimplementowane moduły i uzyskiwać informację zwrotną możliwie jak najszybciej. Częsta komunikacja z Klientem pozwoliła na zminimalizowanie poprawek w kodzie, które wynikały z niezrozumienia koncepcji przez specjalistę.
Ostatni tydzień przeznaczony został na gruntowne testy nowej wersji platformy, by zminimalizować ryzyko wprowadzenia błędów na środowisko produkcyjne.
Osiągnięte rezultaty
Wraz z nowym miesiącem Klient mógł zakomunikować start nowej wersji platformy
Strona została zaprojektowana tak, że możliwe było później wykorzystanie podejścia PWA (Progressive Web App) do dostarczenia nowych funkcji na urządzeniach mobilnych
Klient zanotował zwiększenie dotarcia na platformę użytkowników z grupy docelowej, która wcześniej z mniejszym zaangażowaniem korzystała z platformy
Nowa wersja strony zapewniła podwaliny pod nowe funkcje zwiększające lojalność i doświadczenie użytkownika końcowego
Zainteresowany podobnym projektem?
Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać