Labelcall to aplikacja mobilna Business Caller ID, która integruje się z Twoim sklepem i wyświetla informacje o kliencie dzwoniącym do Ciebie.
Problem Klienta
W wyniku budowania wartości biznesowej dla produktu Klient podjął decyzję, by zintegrować swoje rozwiązanie z kilkoma platformami e-commerce oraz jednym systemem CRM. Ponieważ nie posiadał on doświadczenia w branży e-commerce, zwrócił się do nas o pomoc w opracowaniu i zaimplementowaniu takich integracji oraz o konsultacje biznesowe w obszarze tego jakie platformy wybrać, by mieć dostęp do jak największej części rynku i co zmienić w obecnym produkcie, by działał on efektywnie.
Propozycja rozwiązania
W wyniku analizy potrzeb Klienta dokonaliśmy następujących rzeczy:
Wybraliśmy platformy Shopify, WooCommerce, Magento i Pipedrive CRM jako te, z którymi rozwiązanie będzie się łączyło i dla wszystkich z nich napisaliśmy integracje.
Opracowaliśmy panel administracyjny, który pozwolił operować na LabelCall z każdej platformy e-commerce. Dzięki temu w jednym miejscu mogliśmy wdrażać funkcje, które automatycznie propagowały się na wszystkie platformy.
Zoptymalizowaliśmy backend aplikacji napisany w .NET, by był w stanie efektywnie przetwarzać duże wolumeny kontaktów z platform sklepowych.
Całość rozwiązania opierała się na napisaniu zestawu wtyczek do sklepów w języku PHP. Sam panel administracyjny miał część frontendową napisaną w Vue.js z backendem w .NET.
Osiągnięte rezultaty
W wyniku wprowadzonych zmian Klient uzyskał dostęp do nowych kanałów dotarcia do swoich Klientów, uatrakcyjniając przy tym swoją ofertę. Ponadto udało się zwalidować hipotezy biznesowe, co pozwoliło nadać nowy kierunek rozwoju produktu.
Udane wejście na rynek platform e-commerce
Zwalidowano rynek poprzez szybkie dostarczenie MVP
Zbudowane rozwiązanie pozwoliło rozszerzyć działalność o obszar rozszerzeń do przeglądarek
Zainteresowany podobnym projektem?
Napisz kilka słów o Twoim problemie, a z chęcią pomożemy Ci się z nim uporać